Search This Blog

Wednesday 22 June 2011

Renovate rumah kat kampung aku

Ni gambo sebelum renovate - bahagian antara dapur and ruang makan

Ni dining hall

Quantity surveyor tengah wat inspection la... Tapi aku rasa mcam kenal la mamat ni...emmm...macam investor la...
Ni akan dijadikan toilet and wash room...

Dua-dua pun bilik...pas siap ni ada 4 bilik la semuanya...boleh la dapat satu bilik untuk aku nanti...

Tingkap lama, tukar ke sliding window...baru cantik,,nako2 ni dah obsolete dah...

Haa...ni la bahagian dapurnya...lepas siap ni dijangkakan luas dan besau la dapur tempat nak masak pun selesa la...siap dengan double sinl lagi tu...

Ni la lorong menuju ke dapur...nampak sangat sempit giler...pasni boleh main futsal la nampaknya...

Renovation ni dijangkakan akan siap dalm 2 bulan kot..kata tukang umah tu la...Korang bayangkan la, aku duk kat umah ni sejak aku lahir lagi...mcm2 kenangan ade dlm umah ni...
Nanti dah siap aku akan tunjuk hasilnya..Kalau tukang umah ni baguih, aku promote kat orang lain plak...

No comments:

Post a Comment